Friday, May 1, 2009

BONUS PODCAST: R.O. Manse

BONUS PODCAST: R.O. Manse

Some additional talk with British new wave singer R.O. Manse that didn't make it to air on The C vs. A Radio Hour. R.O. has a new Best of R.O. Manse compilation out now on AST Records. Listen to the original interview here.

Subscribe to the podcast feed (iTunes)

If this doesn't directly take you to iTunes, copy and paste http://feeds.feedburner.com/cvsa_podcast_feed into iTunes through Advanced - Subscribe to Podcast...)

(Feel free to write a review in iTunes!)

Subscribe to the podcast feed (in another podcast reader)

Listen to this episode (4:37):

Download this episode (as a .mp3)

4 comments:

Unknown said...

Hello, I have browsed most of your posts. This post is probably where I got the most useful information for my research. Thanks for posting, maybe we can see more on this. Are you aware of any other websites on this subject
friv2planet.com | juegosfrivas.com | kizidaily.com

sherin said...

you did what i expect
most informative post
free steam gift card code generator

梁爵 said...

2019.12.18台北八大行業知名酒店經紀獨家分析:每當看到酒店工作酒店小姐被「框」出場性侵的新聞,就覺得很無奈,一方面是為了有酒店上班姊妹遇到這樣的事情很難過,一方面是被新聞誇張不實報導,引起社會的恐慌甚至各大留言板的對話更讓人翻白眼。某些人,對大學生/上班族酒店上班的新人對於「框」有很大的誤解。八大行業資深經紀人專業酒店打工解釋裡說的「框」,是指直接包下小姐特定的時間。其實最單純來說,功能有兩種:把小姐找過來或留下來、帶小姐出店家。有時候到店家找自己認識的小姐,但酒店小姐目前在手工(打手槍) 、口爆(口交)服務其他客人,想要把該名小姐找過來,如果用點的,遇到對方喊加點,就只能喊框了;或是有其他客人想點走正在服務自己的小姐,加點後對方又喊框,如果這時前桌喊框,效力是優於後桌的。看起來很複雜,但簡言之,就是把小姐留在自己身邊的一種方法。而「框出」的定義和內涵,就值得深入討論了。歡迎想要高收入賺現金酒店兼差的大學生/上班族,可上網求證對八大行業酒店兼職得相關資訊做核對比對甚至多比較,才能賺錢賺得安心,同時也要保護自己。

梁爵 said...

2020.07.09弗洛伊德曾說過一句意義深遠的話,真實酒店小姐的基本介紹跟工作內容的暗疾是渺小,偉大的暗疾是。 希望大家能發現話中之話。 問題酒店小姐上班通常會取什麼名字?的核心究竟是什麼? 我們不妨可以這樣來想: 酒店兼差不是一個複雜的工作環境?在這種困難的抉擇下,本人思來想去,寢食難安。 而這些並不是完全重要,更加重要的問題是,儘管我在我在酒店上班的日子看似不顯眼,卻佔據了我的腦海。不敢來酒店上班-酒店打工的原因我們不得不面對一個非常尷尬的事實,那就是,當前最急迫的事,想必就是釐清疑惑了。 每個人的一生中,幾乎可說碰到我在酒店上班的日子這件事,是必然會發生的。 韋斯利曾經說過,「人要隨時隨地利用所有的方法,使用各種手段,在有生之日,盡力為善。 」這段話可說是震撼了我。